Kasım 12, 2013

RESİMLİ ANLATIMLI BEBEK BATTANİYESİ - YAPILIŞI




Bu battaniye arkadaşımın bebeğinin. dün bana misafir oldular. giderken battaniyeyi burada unutmuş. modeli çok hoşuma gitti. geri iade etmeden hemen modeli çıkarayım ve siteye koyayım istedim. sonuç aşağıda.
ayrıntılı olarak çekmek istedim. buraya resimleri kopyalarken sıralarda sıkıntı oldu ancak aşağıdan yukarı takip ederseniz yapabileceğinizi düşünüyorum.  yanlız dikkat edin resimler ters dönmüş. düzeltemedim. umarım anlayış gösterirsiniz.
 iki renkle örülüyor. arka ön ayrı gidiyormuş gibi duruyor ancak beraber örülüyor. yana doğru 56-60 motif yukarı doğruda aynı sayıda motif saydım..
ilk başlangıçda 3 tarbzan, 3 zincir çek, 3 zincir  atla, 3 trabzan şeklinde başlanıyor. motif sayısı kadar boşluk oluştuğunda 6 zincir çek trabzanların ortasındakine bat. 6 zincir şeklinde geri dön.  dönüşler hep 6 zincirle. motifler arasında ise 3 zincir var. resimlere dikkatli bakarsanız çok kolay olduğunu göreceksiniz.  motifteki trabzanları yaparken enson başlarını (3 trabzanın) beraber çekin. böylece sivri bir görüntü oluşuyor. kolay gelsin. resimler yetmezse ayrıntılı anlatmaya da çalışırım inşallah. yorumlarınızı bekliyorum.


























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder