Mart 28, 2010

tunus işi ve örgü karması fermuarlı hırka kazak







bu hırkayı da oğlum için ördüm alt kısımdan bütün olarak başladım. yani yanlarda dikiş yok. tunus işi ile 4-5cm ördükten sonra ilmek çıkarıp şişe aldım. ancak her iki yandan öndeki beyaz bandın devam edebilmesi için 3-4 cm boş bıraktım.ve bu şekilde koltuk altına kadar ördükten sonra ilmekleri ayırarak ön ve arkayı reglan kol kesimi yaparak bitirdim. sonra öndeki beyaz bantları gene tunus işi ile örgüye birleştirerek ördüm. ayrı örüp sonra da dikebilirsiniz. yakadanda ilmek alıp orayıda tığ ile tunus işi yaparak ördüm. kolların ucunuda tunus işi ile başlayıp aynı şekilde örgüyle örüp bitirdim ve birleştirdim. en son makina ile fermuarı ekledim. ılık ütüyüde yaptınız mı tamam. örgüde sadece buhar kullanmayı tavsiye ediyorlar ancak benim ipim buhardan fazlasını istedi :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder