Mart 26, 2010

pudingli krem şantili kremalı bayat ekmek pastası




önceki akşam canım çok tatlı çekti. biskübili pudingli pasta yapmak istedim ama evde bisküvi yoktu. fakat takır takır olmuş bayat ekmeklerim vardı. onları da değerlendirmek amacıyla bisküvi yerine onları kullanmaya karar verdim. buna benzer bir tarifi daha önce biryerde okumuştum. çok güzel oldu. ben içine ekstradan hindistan cevizi koydum. elma ve portakal kabuğu rendesi, kuru üzüm de yakışırdı aslında.
malzemeler:
bayat ekmek, 1 çay bardağı hindistan cevizi, vanilyalı puding, isteğe göre krem şanti, çikolata sosu (olmasada olur - hazırda olur - pakette toz olanlardan da-)
yapılışı:
ekmekler çok kuru olduğu için ıslattım ve iyice suyunu sıktıktan sonra tepsiye parçalayarak bıraktım. içine hindiztan cevizi karıştırdım. pudingi pişirip onunlada sıcakken ekmekleri karıştırdım ve üzerini düzledikten sonra soğumaya bıraktım. üzerine hazır olan çikolata sostan gezdirdim(bu işlemi sıcakken yaptım yayılsın diye.) aslında bu şekildede yenir ama ben üzerine bir de çikolatalı pasta kreması ekledim. dolapta yeterince dinlendirdikten sonra servise hazır. afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder